Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv

KØBS- OG LEVERINGSVILKÅR

Er du under 18 år skal du have samtykkeerklæring fra en person over 18 år for at bestille hos os. Når du handler via internettet gælder forbrugeraftaleloven og købeloven. Denne lov beskytter dig som forbruger når du handler på distance. Bodymagic.dk reserverer sig for forandringer i sortimentet og har ret til fjerne varer fra sortimentet inden et køb er gennemført. Vi reserverer os for eventuel udsolgte varer. Alle forsøg på bedrageri vil blive politianmeldt og vi forbeholder os retten til at ophæve et køb hvis der er mistanke om bedrageri.

LEVERINGSVILKÅR

LEVERINGSTID – Alle ordre sendes samme dag som den er bestilt hvis det er før kl. 13:00 på hverdage. Leveringstiden for varer som er på lager er 2-5 arbejdsdage. Hvis produktet er en bestillingsvare så sendes den så den kommer frem til dig indenfor 2-5 arbejdsdage fra den er kommet på lager.

BESTILLINGSVARE – En bestillingsvare er en vare som vi på nuværende tidspunkt ikke har på lager men som normalt kan leveres til os indenfor 3-14 arbejdsdage. Vi forbeholder os retten til at forsinkelser kan fremkomme fra vores leverandører. Skulle en eventuel forsinkelse ske vil vi meddele dig om dette på den e-mail som du opgav ved bestillingen.

Hvis en levering imod forventning ikke er sket indenfor 4 uger har du som kunde ret til at annullere din ordre.

Observer at vi ikke sender dele af en ordre selvom vi har modtaget en del af din ordre. Alt sendes når hele ordren er komplet.

LEVERING- Vi sender din ordre med DHL PARCEL CONNECT. Vi tager ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser forsaget af fragtselskabet.

Ved køb under 1000 kr tilkommer et fragtgebyr som afhænger af ordrens vægt - dette sker automatisk i webbutikken og fragtgebyret vises i kassen.

Opdager du skader på pakken skal du umiddelbart oplyse om dette til DHL eller det fragtselskab som leverede og lave en skadeanmeldelse. Afhent ikke en pakke som er skadet! Oplyses du ikke om skaden før du har åbnet pakken og skaden er forsaget af DHL eller fragtselskabet som leverede pakken, skal du kontakte dem og gøre en skadeanmeldelse. Hvis eventuelt problem med DHL eller fragtselskabet og det ikke kan løses, så tag gerne kontakt med os.

ORDREBEKRÆFTELSE

En automatisk ordrebekræftelse sendes når du har gennemført din ordre. Der finder du oplysninger om hvad du købt, priser og eventuelle fragtgebyr. Hvis noget skulle være galt med din bestilling så kontakt os snarest muligt.

IKKE UDHENTET PAKKE

Har du bestilt men ikke henter din pakke inden den går i retur til os (ca. 10 - 14 dage) så fakturere vi dig 350 kr for de omkostninger vi betaler for at få pakken tilbage til os. En pakke som ikke er hentet bliver ikke set som en annulleret ordre. Du skal ifølge Dansk lov oplyse os om fortrydelse, reklamation, bytte eller retur af din ordre.

FORTRYDELSESRET, BYTTE OG RETUR

Du skal ifølge loven altid meddele os hvis du ønsker at anvende fortrydelsesretten, vil reklamere, bytte eller sende din bestilling retur.

Retur af et produkt kan gøres ved at kontakte os for at få godkendt din retur. En returblanket sendes til den e-mail som blev opgivet ved bestilling.

Varen skal returneres så den er hos os indenfor 14 dage (fra hentningsdatoen). OBS! Kontroller den sidste betalingsdag hvis du har valgt at betale med faktura, BETAL denne hvis der findes risiko for at betalingsdatoen kan overskride på grund af leveringstiden.

Retur & bytte:

Hvis du har valgt at bryde plomberingen gælder din fortrydelsesret ikke for intimvarer såsom waist trainers, shapewear, buttshapers, korsetter eller latexprodukter. Har du brudt plomberingen kan du bytte til en ny størrelse en enkel gang. Vi accepterer kun retur/bytte som er ubrugte og i uforandret tilstand som returneres i sin originalforpakning. Alle etiketter skal sidde på forpakningen/produktet og alt tilbehør skal følge med. Varen skal være ren og ikke have støv, hårrester, makeup eller lugt/røglugt på mm.

Varer som kommer tilbage og ikke er rene eller har andre spor som gør at vi ikke kan sælge igen vil være på kundens regning. Mindste prisen er 100kr og makspris er vælges ud fra omfatningen af forringelsen, dog har vi som regel at hvis forringelsen overstiger 60% af de oprindelige omkostninger af det aktuelle produkt så returneres det til kunden som en ikke godkendt retur og fragtomkostningerne bliver trukket fra kunden. Ingen kontakt sker med kunden i disse tilfælde men vi (BM SCANDINAVIA AB) afgør hvad og hvordan produktet skal håndteres.

Ved øvrige produkter som ikke falder under kategorien som intimprodukter har du ret til at prøve og returnere så vi har den indenfor 14 dage (fra hentedato). Vi accepterer kun retur/bytte som er ubrugte og i uforandret tilstand som returneres i sin originalforpakning. Alle etiketter skal sidde på forpakningen/produktet og alt tilbehør skal følge med. Varen skal være ren og ikke have støv, hårrester, makeup eller lugt/røglugt på mm.

Som kunde er du ansvarlig for at varen kommer frem samt at den er hel, så vi anbefaler at alle forsendelser sendes med et sporingsnummer til os, glem ikke at gemme kvitteringen, hvorpå der står Kolli-Id/Sporingsnummer. Dette er så du som kunde er sikker på at du ved eller kan bevise overfor fragtselskab, hvis din pakke bliver forsinket eller borttabt.

Du som kunde betaler altid for returomkostninger.

Ved bytte sender vi dit nye produkt så snart at din retur er registreret i vores system. Findes vare ikke på lager kan det tage mellem 5-10 arbejdsdage inden vi sender dit nye produkt. Vælger du at bytte til et andet produkt, med et mindre omkostninger tilbagebetaler vi forskellen eller sender dig en ny justeret faktura. Har du gjort en kortbetaling laver vi en tilbagebetaling fra den konto du handlede fra.

REKLAMATION

Alle varer som vi sender skal være fejlfrie ved levering. Hvis en vare imod forventning skulle vise sig at være defekt på nogen måde beder vi dig kontakte os på info@bodymagic.se. Alle reklamationer skal ske indenfor 14 dage. En reklamation er ikke automatisk godkendt. For at reklamationen skal godkendes skal varen være korrekt håndteret og umodificeret. Varen må ikke være brugt eller beskidt (gælder også parfumer og andre fremmende lugte). Hvis reklamationen godkendes så har vi ifølge loven op til tre gange på at finde fejlen. Hvis reklamation godkendes står vi for alle fragtomkostninger. Hvis reklamationen ikke godkendes sendes varen tilbage til dig. Forhandleren (selskabet) skal indenfor 5 arbejdsdage fra modtagelsesdato meddele eventuelle fejl som falder under rubrikken reklamationer og der gælder det kun fabrikationsfejl som er synlige pga. brug.

 

Produkter
Svenska Norsk Dansk